Nieuwsgierig waar de medewerkers staan als het gaat om hun digitale vaardigheden?
Zijn de medewerkers klaar, vaardig genoeg om mee te komen voor de komende migratie?
Vraag je je af waarom veelal dezelfde vragen bij de helpdesk worden gesteld?
Wordt er voldoende efficient en veilig gewerkt?
Of wil je medewerkers de mogelijkheid bieden om zichzelf te toetsen hoe digivaardig ze zijn?
De zelfevaluatie gaat in op de volgende 8 hoofdonderwerpen:
Enig idee hoe de medewerkers er voor staan?
En de organisatie?
Medewerkers krijgen na het maken van de zelfevaluatie een goed beeld hoe goed ze scoren op de diverse onderwerpen m.b.t. de digitale vaardigheden. Naast kennis wordt er zeker ook gelet op vaardigheden en de manier waarop de informatie gevonden wordt. Je hoeft namelijk echt niet alles uit je hoofd te kennen, maar hoe kom je er zelfstandig achter?
De uitslag geeft gericht een beeld op welke onderdelen scholing zinvol zou zijn en in welke vorm, maar ook op welke onderdelen niet!
Trainen van kennis en vaardigheden heeft alleen zin als het aansluit bij de persoonlijke leerbehoefte.
"Iedere dag werken mijn mensen met digitale apparaten. Dan mag ik toch wel verwachten dat ze digitaal vaardig zijn. Net zoals je ook een rijbewijs moet hebben om auto te mogen rijden."
"Spannend, maar met een goed resultaat afgerond! Leuk om zo even te testen waar je staat. Top!"
"Het zelfassessment met gemak gehaald. Vragen echt van deze tijd en relevant. Staat goed op mijn CV!"
"Fijn dat je niet getoetst wordt op je geheugen, maar eigenlijk meer hoe je achter het antwoord komt. Gewoon Googelen als je het niet weet. Doe ik anders ook. De securityvragen waren echt wel een eye-opener voor mij."
© All rights reserved.
Powered by InAspire.
InAspire B.V.
Broekmorgen 8
5401 PK UDEN
+31 6 4130 9956
KVK 62774662